Magazinul Cocor si Asociatia de Turism a Municipiului Bucuresti (ATMB) lanseaza proiectul ’Bucuresti City Plus’

Bucuresti, 23.12.2010: Magazinul Cocor, singurul centru comercial de tip department store din Bucuresti si Asociatia de Turism a Municipiului Bucuresti (ATMB) au lansat astazi proiectul ’Bucuresti City Plus’ pentru sustinerea turismului din capitala.

Lansata in octombrie 2010, in cadrul Targului de Turism al Romaniei, ATMB are ca presedinte pe dl Sorin Oprescu, Primar General al Municipiului Bucuresti. Celor sapte membri fondatori se alatura de astazi primul membru asociat, magazinul Cocor. In cadrul acestei asocieri Cocor va oferi sprijin in cadrul proiectulului ‘Bucuresti City Plus’ prin activitati precum:

  • amenajarea unui centru de informare turistica in Piata Timpului de langa Cocor;
  • amenajarea statiei de plecare/sosire a turului orasului pe model ‘Hop On – Hop Off’ in Piata Timpului de langa Cocor;
  • promovarea punctelor turistice din Bucuresti pe mediafatada Cocor;
  • amenajarea in cadrul Cocor a unor spatii de comercializare pentru suveniruri specifice Bucurestiului.

„Ca si locatie, Cocor este parte integranta a Centrului Istoric, iar prin mediafatada spectaculara a devenit un landmark pentru turistii care vin in Bucuresti. De aceea, consideram ca este de datoria noastra sa sustinem orice proiect care urmareste dezvoltarea turismului in aceasta zona” declara Dan Barbulescu, Presedintele Consiliului de Administratie al companiei Cocor.

Investitiile in jur de 4 milioane euro  realizate de Cocor in fatada media, parcarea de 200 locuri si amenajarea  din Piata Timpului asigura un cadru favorabil pentru sustinerea proiectelor de dezvoltare a turismului bucurestean.  “Piata Timpului, care a devenit deja un punct de referinta pentru cultura bucuresteana prin evenimentele recent gazduite, va deveni si o locatie cheie pentru turisti, prin amenajarea unui punct de informare. De asemenea, piata va deveni punctul de plecare si de sosire pentru tururile cu autocarul de tip ‘Hop On – Hop Off’, prin care turistii vor vizita zonele de interes din Bucuresti” a adaugat Barbulescu.

Proiectul ‘Bucuresti City Plus’ urmareste cresterea  numarului de turisti care viziteaza Bucurestiul in 2011, prin aplicarea unor proiecte de promovare a locatiilor si evenimentelor de referinta pentru capitala si atragerea turistilor prin facilitati si servicii dedicate.

“ ‘Bucuresti City Plus’ este primul program complex care promoveaza atat in tara cat si in strainatate programe turistice in Bucuresti, cat si alte servicii conexe legate de turism cum ar fi: cumparaturi, vizionari de spectacole, participari la evenimente cultural, sportive si altele. In cadrul acestui program ATMB isi propune sa organizeze tururi de Bucuresti regulate tip ’Hop On-Hop Off’, tururi de oras tematice (gastronomie, cultural, istorice etc.) precum si tururi pe bicicleta” declara Carmen Pavel, Vice-Presedinte Asociatia de Turism a Municipiului Bucuresti.

In perioada urmatoarea, in calitatea de membru asociat, Cocor  urmeaza sa se implice in toate proiectele Asociatiei de Turism a Municipiului Bucuresti (ATMB), contribuind la pozitionarea Bucurestiului pe harta capitalelor europene din punct de vedere turistic.

————————————————————————————————————————-

Despre Cocor:

Magazinul Cocor  este singurul centru comercial din Bucuresti structurat ca un department store in raioane specializate pe fiecare etaj. Cu o suprafata inchiriabila de 10.000 mp, Cocor Store gazduieste branduri internationale de prestigiu, dar si colectii ale celor mai cunoscuti designeri romani, precum Doina Levinta, Agnes Toma, Cristina Nichita, Mirela Diaconu, Silvia Serban sau Rhea Costa.

In urma unei investitii de aproximativ 4 mil euro, Cocor Department Store detine a doua cea mai mare fatada media din Europa dupa cea din Picadilly Circus, Londra. Media fatada ofera o suprafata de difuzare de 565 mp, prin 13 ecrane tip HD, pentru spoturi publicitare, dar si pentru continut non-comercial, precum informatii din trafic, evenimente culturale, transmisiuni in direct etc.

Despre Asociatia de Turism a Municipiului Bucuresti (ATMB):

Asociatia de Turism a Municipiului Bucuresti este o asociatia apolitica si non profit, lansata in octombrie 2010 in baza parteneriatului privat dintre municipalitate si organizatii private din domeniul turismului.

ATMB urmareste dezvoltarea potentialului turistic al Muncipiului Bucuresti prin actiuni ce tin de societatea civila, adresandu-se deopotriva bucuresteanului obisnuit si turistului strain aflat intr-o capitala europeana. Rolul Asociatiei de Turism a Municipiului Bucuresti este de a actiona ca un liant intre Municipalitate, societatea civila si operatorii economici, exploatand potentialul de dezvoltare al turismului cultural-ecumenic, turismului de relaxare, turismului de business, a celui de sanatate si intretinere.

Membrii fondatori ai Asociatiei sunt Primaria Municipiului Bucuresti, Camera de Comert si Industrie Bucuresti, Asociatia pentru Promovarea Obiectivelor Turistice, J’info Tours, Fundatia Comuniunea Internatională Romana, Danco Pro Comunicatio, C&I Com Serv.

Pentru mai multe informatii:

Loredana Cenusa, loredana.cenusa@pi2.ro; 0726 386 683